دختر آینه

سلام گلم , عزیزم, دلم

حالت خوب است؟ من خوبم , خوب خوب .آنقدر خوب که دلم میخواهد فریاد بکشم ,داد بزنم, گریه کنم و بشکنم همه این سکوت منزجر کننده را

من خوبم ! و این خوبی دارد ویرانم میکند , خراب خراب

هی عزیزکم امروز پنجشنبه است .وعده دیدار همیشگی , برایت نرگس آورده ام و خودم را و همه حافظ

دلم برایت یه اندازه همه بزرگی دنیا تنگ است .آنقدر تنگ که دارد گلویم را میبندد این بغض لعنتی چند صد ساله

هی عزیزکم من خوبم ! وعده دیدار نزدیک است

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahdiar
ساعت11:06---11 اسفند 1390
سلام خانومی من وبمو تازه ساختم ...وب توهم خیلی خیلی جذابه..خوشحال می شم بهم سر بزنی من لینکت کردم...اگه دوست داشتی منو اینک کن....و بدون تو عظیم تر از اونی که می اندیشیپاسخ : سلام آقا مهدیار .ممنون از اینکه به خونه کوچیک دلم سر زدی و باز هم ممنون که لینکم کردی , و باز هم ممنون بخاطر همه تعریفات

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:33 توسط سارای| |


Power By: LoxBlog.Com