دختر آینه

کدامیک از ما بدجنس تریم؟
من؟
که آرزوی کشیدن موهایت یکدم رهایم نمی‌کند؟
یا تو؟
که همیشه هوس کندن گوش‌هایم آزارت می‌دهد؟
بدجنس!!
کدامیک بچه تریم؟
من؟
که کودکانه بهانه چشمهایت را می‌گیرم؟
یا تو؟
که بچه گانه شعرم را خط خطی می‌کنی؟
کدامیک عاشق تریم؟
من؟
که ذره ذره وجودم چون شمع در حسرت نگاهت آب می‌شود؟
یا تو؟
که شعله نگاهت هردم شعله ور نگشته خاکسترم می‌کند؟
کدامیک بازیگوش تریم؟
من؟
که دلم بازیچه بازی موهایت در نسیم هر لحظه به
شوق بوییدن زلفت می‌تپد؟
یا تو؟
که با هر کرشمه ات بیچاره دلم را به بازی گرفته ای؟

…‌ها؟! …کدامیک؟



نظرات شما عزیزان:

benyamin
ساعت2:21---1 خرداد 1391
دوست خوب من سلام

وبتو دیدم خیلی قشنگو نازه

منم افتخار اینو داشتم که گالری و مجله اینترنتی از بازیگران درست کنم.در این وبلاگ عکسایی از بازیگران ایرانی.هالیوود.بالیوود.امیریکای لاتین.خواننده ها.مجری ها.مدل های ایرانی مقیم خارج و ورزشکارانی ایران و جهانو گذاشتم.

به وبلاگم سربزن.نظر یادت نره.حتماً بیا.مطمئنم خوشت میاد.اگه خواستی لینکم کن بعد بگو بلینکمت.اوقات خوش
پاسخ:سلام گلم , ممنون از بازدیدت . به وبلاگت سر زدم جالب بود لینکت کردم


علی رضا
ساعت12:17---22 فروردين 1391
سلام
به گمانم هر دو ولی چون می دونم دلت خنک نمیشه
قبول می کنم میگم من


یلدا
ساعت18:53---21 فروردين 1391
به گمانم تو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 19 فروردين 1391برچسب:,ساعت 11:16 توسط سارای| |


Power By: LoxBlog.Com