دختر آینه

سلام

دلم  تنگه

دلتنگم و تو نیستی

نیستی که دست بر همه تنهاییم بکشی

نیستی تا نگاه قهوه ایی چشمانت آرامم کند و همه تنهاییم را باد هوا

دلم تنگه

دیشب دوباره به سراغم آمدی و دلتنگترم کردی

نیا

تو رو به همه مقدسات نیا

تو که نمیمانی و با سپیده صبح من میمانم و بغض گلو گیر پاییزیم

عزیزم

دلم

گلم

عشقم

نفسم

دلتنگتم

من

سارای تو

سارای حافظ وتفال

سارای پاییز و نرگس

سارای شعر و آینه

دلتنگم

خانه ات آباد خرابم کردی و رفتی

و من مانده ام با هق هق گلوگیر ثانیه ها

.....

چقدر اینجا سرد و دلگیر است

تو سرما نمیخوری ؟

دلت تنگه دلم نمیشود ؟

ببین من آمده ام با همه هستی ام

همه دارو ندارم

دلم

برایت یک بغل نرگس آورده ام

و حافظی که بهانه دستهای مهربانت دارد

و آینه ایی که دلتنگ نگاه قهوه ایی چشمانت است

من آمده ام و تو چه آرام خوابیده ایی!!!!!!!!!!!

من

سارای تو

دلش عجیب گرفته و دلتنگ همه گذشته ایی ست که تو بودی و و نگاه قهوهایی چشمانت

تو بودی و نارنج و بوی خاک نم خورده

تو بودی و باران و من

و امروز من

سارای تو

و سنگ سفید سردی که خط بطلان میکشد بر همه گذشته

 

آی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دلتنگم



نظرات شما عزیزان:

mr.man
ساعت0:28---9 دی 1391
besiar ziba bud

سلام!!!!!!
خوبی؟ من خوبم
خوشحال میشم به منم سر بزنی..... و نظر بدی در مورد وبلاگم و این حرفا زیاد سرتو درد نمیارم
مطالبتم خوندم ..... خیلی قشنگ بود دوست من..
همیشه سر میزنم بت..مطمئن باش
امضا: آقای من


َAber
ساعت16:37---8 آذر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,ساعت 8:47 توسط سارای| |


Power By: LoxBlog.Com